معرفی بازی Real Racing 3

اگر از هر گیمری بخواهید یک بازی ماشین سواری نام ببرد بی شک (Need For Speed) اولین اسمی است که نام میبرد. تقریبا ۳۰ سال است که شرکت الکترونیک آرتز (EA) با تهیه و انتشار این بازی توانسته مخاطبان بسیار زیادی را به سرعت طرفدار خود کند.

این شرکت بدون شک یکی از ۳ شرکت بزرگ بازی ساز در دنیا به شمار می‎رود. پیشرفت بازی‎های موبایل باعث شده است بسیاری از عناوین محبوب پلت‎فرم‎های دیگر برای گوشی‎های همراه نیز عرضه شود و در همین خصوص شرکت EA با استفاده از بعضی عناصر بازی Need For Speed و سری بازی‎های اختصاصی دیگر خود در زمینه ماشین سواری بازی Real Racing 3 را منتشر کرده است. در این مقاله قصد داریم این بازی جذاب و متفاوت را معرفی کنیم.

Real Racing 3  جزء بازی‎های بدون رقیب اندرویدی است که با استفاده از گرافیک HD تجربه متفاوتی را برای بازیکنان فراهم می‎کند.

این بازی پس از گذشت دو سال از عرضه آن به آمار خیره‎کننده ۱۰۰ میلیون دانلود در گوگل پلی دست یافته است. در حال حاضر Real Racing 3 جزو ۵ بازی محبوب اندرویدی است و استفاده از موتور ‎بازی‎سازی Mint™ ۳ در این قضیه بی‎تاثیر نبوده است.

بازیکنان در این بازی می‎توانند در سه پیست متفاوت مسابقه دهند و در طراحی گیم پلی آن به واقعیت و سیستم مسابقه در زمان آنی (Real Time) توجه شده است. زمانی که ماشین‎ها با یکدیگر تصادف می‎کنند انگاری در دنیای واقعی چنین اتفاقی رخ داده است و نزدیک شدن ماشین‎ها سر پیچ‎ها و سبقت‎ گرفتن چالش‎برانگیز باعث شده است هیچ نقصی را در طراحی بازی مشاهده نکنید.

اگر در حین مسابقه با ماشین‎های دیگر برخورد کنید و به خودروی شما آسیب‎هایی مانند تورفتگی، شکستگی بدنه و ترک برداشتن آینه‎ها وارد شود، طراحی واقع‎گرایانه بازی را بهتر درک می‎کنید.

از طرف دیگر گرافیک فوق ‎العاده بالا و جزئیات فراوان عناصر بازی باعث شده است برای اجرای روان و بی‎نقص آن از یک گوشی مدرن روز استفاده کنید. برای تجربه بهتر بازی باید دستگاهی با مشخصات سخت‎افزاری حداقل یک پردازنده ۴ هسته‎ای با سرعت کلاک ۱.۵ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم و پردازنده‎های گرافیکی نسل جدید داشته باشید. ازین رو این بازی به بهترین شکل ممکن روی اندروید باکس تسکو اجرا میشود و میتوانید ساعت ها از این بازی لذت ببرید.

اجرای بازی روی دستگاه‎های ضعیف‎تر نه تنها تجربه آن را تحت تاثیر قرار می‎دهد بلکه شاهد کاهش فریم و تاخیر در بازی خواهید بود.

همچنین این بازی گیمپد ساپورت است یعنی میتوانید دسته بازی را به تسکو باکس خود متصل کرده و با آن به کنترل ماشین خود بپردازید.

این بازی ویژگی پرداخت پول برای به دست آوردن امکانات بیشتر را دارد اما تعداد زیادی از آن‎ها مانند کمکی‎های فرمان، ترمز و حرکت از قبل فعال شده‎اند. در واقع شرکت ناشر بازی به کاربران خود زمان می‎فروشد یعنی پول آن‎ها صرف خرید تجهیزات نخواهد شد.

همانطور که در بالا اشاره شد این بازی تا جای ممکن واقعی طراحی شده است و در نتیجه خودروی شما خراب می‎شود. پرداخت‎های درون بازی صرف ارتقاء خودروی قدیمی یا خرید خودروی جدید شما خواهد شد چون تعمیرات خودکار داخل بازی زمان می‎برد.

البته توجه داشته باشید برنده شدن در مسابقات برای شما پاداش به همراه دارد که باید هوشمندانه آن را خرج کنید.

در اول بازی همه بخش ها برای شما باز نبوده و باید برای آنلاک کردن هر سبک، بخش قبل را با امتیاز خوب به پایان برسانید. هر بخش دارای زیر مجموعه هایی است که با ماشین های در دسترس و در پیست های مختلف باید آنها را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانید. زیر مجموعه های هر بخش شامل تایم تریل، مسابقه، مسابقات حذفی و …. خواهد بود. ماشین ها قابلیت ارتقاء داشته، می توانید با امتیازات کسب شده آنها را به بهترین شکل ممکن آماده سازی کنید. اما باید بدانید که امتیازات به دست آمده را نباید به راحتی از دست داد چرا که در برخی مراحل مجبور خواهید شد تا ماشین جدیدی خریداری کرده و در مسابقات پیش رو از آن استفاده کنید. پیست های متنوعی برای مسابقات مختلف طراحی شده اند که هر کدام دارای چالش های مخصوص به خود خواهند بود. اگر کنترلر های بازی را به صورت دستی تنظیم کرده باشید باید دقت بسیار زیادی را در پیچ ها خرج نمایید. ترمزها به صورت دستی سخت کنترل شده و اگر در جای درست از آن ها استفاده نکنید امکان خارج شدن شما از پیست بسیار خواهد بود. از پدال گاز نیز اگر به درستی استفاده نشود از دیگران عقب خواهید افتاد. در این بازی همه چیز به خوبی و در جای خود طراحی شده است.

 

راهنمای نصب: فایل قابل نصب بازی را از لینک زیر دانلود کرده و پس از انتقال به تسکو باکس اجرا کنید تا نصب شود. در اولین اجرای بازی فایل دیتای آن با حجم ۵۰۰ مگابایت دانلود شده و بازی به صورت اتوماتیک اجرا می شود. دیتای مراحل هم جداگانه دریافت میشود که با مراجعه به تنظیمات می توانید ان را یکباره دریافت کنید. شایان ذکر است این بازی کاملا از گیم پد های سخت افزاری پشتیبانی می کند و می توانید از بازی با گیم پد لذت ببرید.

 

دانلود بازی Real Racing 3

ایده پردازان
مرداد 26, 1399