معرفی بازی فوق العاده Bomb Squad

BombSquad یک بازی بسیار مفرح و سرگرم‌کننده که اولین بار در سال ۲۰۱۱ برای سیستم عامل‌های مک و لینوکس عرضه شد و مدتی بعد هم شاهد انتشار آن برای اندروید بودیم. این بازی توسط استودیو Eric Foremling ساخته و منتشر شده است و نسخه مک آن در سال ۲۰۱۲ به عنوان بهترین بازی چندنفره سال از دید سایت OneClickMac انتخاب شد.
این بازی بی نظیر دارای دو حالت تک نفره و چند نفره بوده که مسلما حالت مولتی پلیر یا چند نفره آن بسیار جذاب تر است، علاوه بر این محیط گرافیکی جذاب آن شما را به بازی کردن بیش تر وادار می کند. حال بهتر است که به معرفی بهتر این بازی بپردازیم. این بازی در حالت مولتی پلیر یا چند نفره تا ۸ بازیکن را پشتیبانی می کند و انتخاب کاراکترهای شما می تواند به صورت شخصی سازی بوده و شما آن ها را با لباس و شکل های دلخواه طراحی کنید سپس در محیط بازی از آن ها استفاده کنید.

 

 

بازی به صورت دو تیم اجرا می شود و تفاوتی وجود ندارد که چند نفر در هر تیم باشند بعنوان مثال اگر تعداد بازیکنان ۸ نفر باشد، ۴ نفر از آن ها می توانند در تیم آبی و ۴ نفر باقی مانده در تیم قرمز باشند و رقابت جذابی را رقم بزنند.  بازکنان در مراحل مختلف و سرگرم کننده هم دیگر را به چالش می کشند مثلا یکی از مراحل آن گرفتن پرچم حریف بوده و باید آن را به سمت زمین خود برد، از سوی دیگر بازیکنان حریف می بایست با پرتاب بمب و همچنین مشت زدن از خود دفاع کرده و جلوی این اتفاق را بگیرند.
نکته جالب دیگری که در بازی وجود دارد جعبه های جایزه هستند که بازیکن می تواند خود را به آن ها رسانده و با گرفتن آن ها قدرت ویژه ای را جذب کند. برای مثل بازیکنان با گرفتن جعبه بوکس دستکش های بوکس را پوشیده و قدرت مشت زدن آن ها چند برابر می شود و یا با گرفتن جعبه های بمب می توانند قدرت یا نوع بمب های خود را تغییر دهند.

 

 

بازی BombSquad از طریق WiFi Direct عملیات ارتباط سازی بین گوشی ها را انجام می دهد پس از اینکه گوشی های مورد نظر به یکدیگر متصل شدند یکی از دستگاه ها به میزبان یا هاست تبدیل می شود و دیگر دستگاه ها را دعوت به بازی می نماید پس از آن با انتخاب تیم و کاراکتر ها این بازی جذاب آغاز می شود.
از نکته های مهم این بازی می توان به پشتیبانی از گیم پد ها، کنترلرهای ایکس باکس و پلی استیشن اشاره کرد که بازیکنان می توانند یکی از گوشی های هوشمند را به صفحه نمایش بزرگ متصل کرده و با دسته ها این بازی را انجام دهند.

همچنین میتوانید از طریق اینترنت به جمع دیگر گیمرها در سراسر دنیا پیوسته و با آن ها رقابت کنید.

ایده پردازان
مرداد 26, 1399